Kosze z Polski w Korei Południowej!
Kosze z Polski z Serfentą w Korei Południowej! Rok 2021 nie przestaje nas zaskakiwać. W planach miałyśmy wyjazd do Japonii i dalszą ekspansję marki Serfenty w Kraju Kwitnącej Wiśni. Tymczasem nasza współpraca z Tokijskimi sklepami Kagoamidori i Takekagoya może opierać się w tym roku jedynie na wysyłce produktów. Utrzymująca się sytuacja covidowa wciąż zatrzymuje wszelkie podróże.
Zmieniłyśmy więc kierunek działań i w zagraniczną misję handlowo-promocyjną postanowiłyśmy pojechać do… Korei Południowej! Tak, Azja stale jest na naszym serfenckim celowniku, widzimy tam duży potencjał do współpracy. Przez ostatnie lata wprowadziłyśmy polskie kosze na rynek japoński, teraz trzeba sprawdzić co nas czeka w sąsiedniej Korei!
Misja handlowa Serfenty w Korei Południowej
W Korei z pomocą zorganizowania misji handlowej przyszedł nam świetny Partner – CICS 무형문화연구원/The Center for Intangible Culture Studies. W ekspresowym tempie zorganizowałyśmy wyjazd, który właśnie się odbywa! Łucja Cieślar i Ula Szwed realizują założenia misji handlowo-promocyjnej, spotykają się w listopadzie z przedstawicielami koreańskiego świata kultury i biznesu w Jeonju, prezentując model biznesowy Serfenty: From research tu business, how to keep intangible heritage alive – Cooperation Model.
Przedstawiamy pierwsze wrażenia wizualne z wyjazdu, który realizujemy przy współpracy z Ministerstwem Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu, branża Rozwój Sektorów Kreatywnych!
Zobacz relację prosto z Jeonju
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu pochodzących z Funduszu Promocji Kultury – państwowego funduszu celowego.